Rubrik

Varit ledig idag, skönt.
Var uppe i skaplig tid även fast jag fick sova ut.
Dammsög och donade lite här hemma, sen mötte jag upp Carro och vi gick en liten sväng på stan, käkade glass sen gick vi hem till Carro och lilla Sebbe. Drack kaffe och satt och pratade.
Hem till mamma som bjöd på mat bar det sen av sen tillbaka till Carro&Sebbe.
Cyklade hem strax efter 21 och nu sitter jag här, inte ett dugg trött och är rastlös som nästan alltid...
Ska väl hitta på något för att lugna nerverna, kanske sy? diska? städa?
I annat fall får jag väl fördriva tiden här framför datorn och leta reda på onödigt vetande på google...
Ja ja, ha det!
Heiippa!


Vill ha det jag inte kan få
försöka nå det som ej går att nå

*

Well here we go again
It seems you won't accept a no
Love is a joke
a game
You play it to easy
You play it with me
But the thrue is that I don't even plays the same game
so here we go again
Love is a joke
a game



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback