Dagarna springer förbi

Jajemen, dagarna springer förbi som sagt. Fredag redan men det känns som söndag...
Idag har jag jobbat, ganska seg dag på jobbet måste jag säga men ändå rätt okej faktiskt!
Åkte och hämtade bror i kolsva för att åka till besiktningen med bilen efter det blev de hem å laga mat för att få någonting i magen. Sen har jag faktiskt cyklat hem till carro och umgåtts med henne å Sebastian, druckit kaffe, sniffat bebis och snackat. En riktigt trevlig kväll faktiskt! Sen fick man cykla hem i regnet men det var faktiskt rätt skönt med en cykeltur så här på kvällskvisten. man ska upp å jobba imorrn igen så man ska väl snart krypa ner i sängen och ligga å filura på allt och ingenting som vanligt!

Hade en rätt så hyfsad Valborg, visserligen kunde man klarat sig utan endel händelser men det var helt okej.
Trevligt sällskap med Johanna och Maria så man ska absolut inte klaga på den delen!


Hemligheter
vi bär på dem alla
jag vet dina hemligheter
även fast du inte berättar dem för mig
Du är dålig på att ljuga
sämre på att dölja

*
Känslan kommer krypandes på mig
jag känner igen den
jag har varit med om detta förut
som någon slags deja vu
Blodet pumpar igenom ådrorna
hjärtat bultar hårt innanför bröstkorgen
mina händer skakar
mina ögon tåras
jag visste att det någon gång skulle hända
men inte nu
inte igen
Snälla säg inget
ty jag vet vad det är du vill
bara gå
låt mig vara med känslan
låt mig vara

*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback