3 år har gått

Det har gått tre år sedan du lämnade oss här på jorden. Tre långa år men det känns fortfarande som om det var igår. Jag kan inte förstå det än även fast jag vet att det är så. Jag förstår även fast jag önskade att det ej var som det är.
Kunde inte somna inatt låg bara och tänkte på dig.
Var på graven idag innan jobbet, satt där en stund och tänkte på alla roliga minnen alla roliga kommentarer och på vilken underbar människa du var Poppe.
Tände ljus och lämnade blommor.
Jag både grät och log samtidigt.
När jag satt där djupt insjunken i mina tankar kom det förbi en liten tant som tittade på mig och sa hej.
Jag blev rädd för jag hadeinte sett henne, men hon började prata med mig och tyckte att det var så fint att jag satt där, och det blev inte bättre än att jag började gråta ännu mera ju mer hon pratade.
En riktigt söt liten tant, hon ville bara väl och jag tackar henne för att hon kom fram faktiskt, jag vet inte varför men det kändes bra.
det kändes bra att få sitta där en stund och rensa mina tankar, att få sitta  där helt själv och bara minnas.
Minnas allt kul vi haft, och minnas din underbara personlighet.

Även fast det gått tre år så är inte saknaden mindre.
Saknar dig Poppe
Vi ses i Nangijala...


Vi ses i Nangijala min vän
vi ses i nangijala


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback