Mycke som händer...

Man kan minst sagt påstå att det är enhel del som händer i mitt lilla liv nu....
För snart två veckor sedan hade jag inbrott hemma, inte så himla kul. Förövarna tog åt sig i princip allt av värde så att lilla Cazzi har nu inte mycket värdefulla grejer kvar, jaghar inte ens en schysst vinterjacka efter som att de tog den också!!! Och eftersom att jag inte längre känner mig trygg i mitt hem så måste jag flytta, eller de e ju ingen som tvingar mig, men jag vill inte bo kvar här!
Så nu ärjag på jakt efter en ny lägenhet å jag vet inte vart någonstans jag vill bo överhuvudtaget!
Ska kika på lite lägenheter i nästa vecka tänkte jag för då jobbar jag lite bättre tider.
Jobbet går det bra på iaf, jag trivs som fisken i vattnet, schysst folk, bra arbetsmiljö och bra ledning, kunde noginte vara mycket bättre än så!
Och idag ska jag förlänga mitt kontrakt där så allt med jobb är prima! =)
Jag tänkte även få tid till att börja träna, och det måste jag också fixa nu eller nästa vecka!
Sen är det en massa saker som händer runtomkring också som jag inte riktigt vill gå in på några närmare detaljer...

Snart är det april också å då börjar äntligen racingen!
Det ser jag verkligen fram emot, träffa alla igen, gemenskapen och så tävlingarna förståss!
Så jag längtar tills den första tävlingen!
Något annat som jag verkigen verkligen längtar efter är sommaren!
Värmen!!
Vill kunna ha på mig tunna kläder, slippa vinterjacka och kunna gå ut i solen med en glass och bara sitta och njuta! Känns som om vi inte har haft sommar på 100år! den här vintern har ju varit helknäpp å nu när vären ska komma så blir det ju bara snö å jätte kallt!! Usch!

Nej mina barn nu skall jag åka och handla lite innan jobbet så attjag inte står här utan mat å grejjer! =)
hej å hej!!!

****
Jag vill att du tittar på mig
och berättar vad du känner
se på mig
och säg vad du tänker
Är det som du hoppades
eller gör jag dig besviken
Varför ser du mig inte i ögonen
säg mig vad gjorde jag för fel


*

Jag sluter ögonen och påminner mig själv om alla hemska minnen
där bakom tystnaden hörs en röst som skriker så högt
Ibland kan jag sluta ögonen bara för att få minnas
bara för att få känna
När jag minns blir allt det hemska vackert
för jag vet inget annat än det hemska
När ögonen är stängda och jag börjar att minnas finns det ingen som kan störa mig
jag är sluten med mig själv
jag är instängd i mig själv
När alla minnen börjar göra ont så ler jag bara mer
för ingen annan kan ju se
att även jag kan vara sårbar

*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback