Helgen

var helt perfekt, först jobbade jag på fredagen till 13.15 satt sedan och väntade på att Sofie och Hille skulle bli klara så att vi kunde åka någon gång!
I Västerås uträttade vi en massa ärenden innan vi hämtade upp Sofia som också skulle med på fempapp, och det gick rätt snabbt att komma fram till Djursholm där massa god mat väntade och 2busiga ungar som ville leka!
Grabbarna var ju där och väntade också, och det blev xbox fight i rally och en massa snack, men alla blev trötta rätt fort när vi insåg att vi skulle vara stratklara till banan vid 7.30.

Lördag:
Vi alla klev upp vid 6.30 tiden käkade frukost, pacade och donade sen bar det av mot banan där vi mötte upp allt annat racing folk, en liten reunion innan Slc =)
Dagen flöt på bra, var inte allt för kallt, och solen tittade faktiskt fram bakom målnen då och då så det var ganska behagligt, sedan fick jag även åka med i en utav de små bilarna och mankände rätt snabbt att banan var väldigt uppkörd och att regnet hade satt sina spår i leran!
tråkigt nog blev ett team påkörda på sista varvet innan mål då ett annat team fick gashäng hävdade de och körde på dem i full kareta in i arslet, men det gick bra med de i bilen iaf som tur var!
När racet väl var slut blev jag avsläppt av grabbarna i Danderyd och vidare bar det av mot Finntorp och mina kusiner för att duscha och göra sig klar för Dannes 30års partaj. Sen var det bara att åka in till stan!
Och det var riktigt kul attträffa han å nåra andra som man kände igen, sncka lite å ta nån öl!
Jag hade även tur då anki slutade jobba ganska sent där och slapp åka nattbussen hem!

Söndag:
Blev väckt av lilla Riccardo som var i full sjå med att leka vilt på morgonkvisten och han kvittrade av skratt när jag sedan behagade mig att kliva upp ur sängen efter attha dragit på mig ett bra tag =)
Och dagen flöt på bra med besök till Linda&Richard där enbart LInda och barnen Robin och Alexandra var hemma desvärre var de andra grabbarna och tränade, så vi tog en kaffe innan vi åkte och handlade tacos inför kvällen!
Var riktigt trevligt att sitta och äta och snacka en hel del, eftersom attdet var etttag sen man sågs, sen var dettyvärr dags för mig att bege mig hemmåt till lilla Köping igen.
Och det var riktigt skönt att komma hemoch lägga sig i sngen när man vet att man ska kliva upp 5.30 dagen därpå!

Och början av denna vecka har varit bra =)
Var ute hos Suzen igår, blev halvt som halvt tvingad att åka cross med Kobbe som körde som en idiot!
Lekte med barnen lite sen klippte Pia mig, och jag tror att det blev ganska bra, är inte riktigt van ännu!
Men det kommer väl!
Nu ska jag softa lite innan jag ska störta i sängen!
Och imorrn blir det jobb sen åka och bada med sötisen Alva!
Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback