Drar

Yes box, jag flyr stan denna helg, vntar på att Sofie ska komma å plocka upp mig, vi ska till "El huvudstaden"
Ska bli skoj som fan!
Ikväll blir det ganska lugnt, umgåsmed massa racefolk och ha det massa trevligt!
Imrrn blir det däremot fullt ös, fempapp, dvs Race på dan, med förmodligen en massa kollideringar osv så mankommer få slita arsle av sig!
På eftermiddagen drar jag in till stan och besöker mina älskade kusiner sen på kvällen blir det fest inne i stan!
Daniel fyller ju 30 så han har hyrt något place där inne som det tydligen skulle vara massa folk på så det ser jag fram emot.
Och för hoppningsvis så hänger Jenny på!
Apropå det så måste jag ringa henne!!
Nu ska jag göra mig reda på att gå ut för Sofie ringer nog när som helst!
Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback