ångesten river i mitt bröst
det var inte meningen att vara så på
jag ville visa hur jag tänkte
hur jag tyckte
men allt blev så fel
Förlåt
Ångesten har kommit krypandes tillbaka
och den river i mitt bröst
trasigheten väck åter till liv
och den klibbar där under huden
snart börjar den riva
skrika med vidöppna käftar
och rida genom blodets bana i kroppen
Ångesten hörs i hela kroppen
känns i varje nerv
den river
Trasigheten skriker med sina vidöppna käftar
och allt jag vill göra är bara att försvinna
NEJ
Vrid tiden tillbaka några timmar
något dygn
Då fanns ej ångesten
trasigheten
eller det onda
Vrid tillbaka klockan
vrid tillbaka tiden
Bota min ångest
min trasighet
Ångesten river i mitt bröst
trasigheten rider i blodets bana

**

Jaha Måndag igen...
Hade en riktigt mysig helg, ville inte att den skulle ta slut, men de gör ju de tyvärr...
Haft en hyfsad dag på jobbet idag även fast det varit kö nästintill helatiden, hade någon minut då det ej var kö.
Spöregnade när jag åkte å handlade så när jag kom hem var det bara att klä av sig alla blöta kläder och byta om.
Inte gjort några större kraftansträgningar här idag, pallade fan inte.
Skulle ha städat men får väl göra det imorrn ist...
Suttit vid datorn mest, glott på YouTube och varit allmänt dryg på msn..
*Förlåt*
Ja då var man bortgjord då, men men jag bjuder på den..
Skall ej vara så dryg i fortsättningen...
Lite besviken dock, men men...

Får se hur morgondagen blir...
Jobba
städa?
???
Ehh I'm Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback