mmmmmmmmmmmm

Känner mig vilsen, vill krypa upp i ett hörn och vara endel av inredningen, tyna bort och inte längre känna.
Känner mig halvdan, vill vara hel

Det känns
vill veta
men rädd för vad svaret blir
smärtat i mig
rädd att känna
tycka
tänka
Trasigheten vaknar under huden
den skrattar åt mig
river mig
klibbar kliar och sticker
Huden är inflamerad
Ångesten river i bröstet
Hjärtat krampar in och ut blod
Vill känna mig hel
vill var hel

***

Haft en relativt bra helg trotts jobb..
Kusinerna kom i lördags och det blev mat på stan och ganska sent man kom i säng
Men det vara bara att vackert gå upp när klockan ringde, för jobba skulle jag.
Umgåtts en massa med kusinernas och busat med mitt underbara kusinbarn.
Igår var vi och solade och badade, riktigt skönt att ta det lugnt och koppla av, sedan skulle de iväg till en gammal bekant och jag styrde min kosa tillHella.
Mkt snack blev det och mkt förvånade en, sen bestämde vi oss för att vi skulle boka en liten kryssning tills på lördag å ja enligt deras onlineboking fanns det platser och hytter men hör och häpna, det fann inget av det!
Haft endel turer med deras inkompetenta personal på deras kundservice idag vilket inte resulterade i något vettigare svar heller....
Serverfel, jotack det märkte vi!
Men ingen jäkel visste vem som hade support på deras värdelösa onlinebokning..
*bitter*

Jag är i stort behov av att hitta på något kul!
Vill festa är grymt festsugen och vill ha det så sjukt kul som jaginte har haft det på ett tag...
Har alldeles för mkt tankar i huvudet som jag måste rensa....
Usch det är jobbigt med tankar, man blir rädd bara man tänker på hur mkt som rör sig inne i huvudet...
Nej nu ska jag slösa tiden på något annat

Baj baj!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Världen styrs av främlingar som tynar bort efter alla misstag, maktgalna narcissister som inte borde komma fram i rampljuset.



Koppla bort dina tankar och umgås med dina vänner. Ha en bra helg.

2008-08-01 @ 00:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback