Hmm

Jaha Onsdag idag...
Varit med brorsan å kikat på min krockade bil då vi också upptäckte att någon har snott märket på hans bil. Någon har alltså lagt ner tid på att slita bort ett SAAB märke från lille bilen...
Kort därefter åkte jag till jobbet, och där har det inte varit allt för mkt att göra. Har varit lugnt i flera dagar nu, och det är riktigt riktigt skönt att bara sitta å snacka skit å rulla tummarna när det är så lungt.
Slutade 21 idag, å de var det fler som fick göra...
Efter jobbet blev det en liten vistit hos Carro&Sebbe, snozzade lite bebis som inte ville sova å sen åkte jag hem. Så nu sitter jag här även fast jag borde sova.
Vi ska nämligen fika hemma hos Ingemar imorrn förmiddag då danne jobbar sitt sista pass idag...
Synd, en riktigt rolig prick...
Men får man 8000kr mer i lön med gång avstånd som jobberbjudande tackar man fan inte nej!
En annan håller på att bli övertagen från sitt bemanningsföretag ist, så vi hoppas på att det kommer resuktera i lite mera klirr i kassan...

Åker ner till Linköping på fredag å det ser jag fram emot, hoppas verkligen att det blir skoj=)
Kommer hem på söndag igen sen e det bara å gå upp å jobba på måndag igen...
Å i veckan som kommer kanske kusin Annki med familj kommer och hälsar på=)
Så det är ganska mkt som är på g numera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback