=)

Nu har man flyttat, å jag trivs som bara den här hemma efter att ha fått lite ordning å fått upp lite tavlor på väggarna:D
Flytten gick jätte smidigt, men jag kunde aldrig tro att man fick in så mkt saker i en Nissan micra å en Saab 900 haha!!Tack för all hjälp Sara!!!
Tack även Johanna och alla andra som hjälpte till!!!
I helgen var det Japmeet i Mantorp, skoj men synd att alla inte var där hela helgen det hade varit roligare=)
När jag kom hem fick jag en riktigt trevlig överasskning, nämligen en sprojlans ny laptop:D
Och igår fixade jag internet så nu kan jag äntligen surfa igen!!!
Saknat internet som fan plus att kunna sitta i soffan eller sängen och skriva det är skönt som fan nu när jag äntligen har en bärbar dator igen, å fin är den också =)
Upp å jobba imorrn igen men de e skönt att jag jobbar förmiddag då har man hela eftermiddagen ä kvällen på sig att göra något om man så behagar. Ska jobba i helgen som kommer men det gör mig ingenting börjar ju inte förrens 14.15 så man hinner nog sova endå skulle jag tro. Sen hoppas jag att det blir som planerat nästa helg :D:D:D

Hoppas jag hör något från försökringsbolaget snart så jag vet hur fan det blir, funderar faktiskt på att köpa ett hemmabiosystem, jag behöver ändå enny dvd då min har vörjat strejka lite märkligt, den tycker att det är repor i skivor som är helt nya å inte har ett enda dammkorn på sig så det är nog dags att byta ut den.
Igår köpte jag faktiskt en ny brödrost då jag kastade min i flytten, sen idag har jag köpt en limpistol lite ovanligt men fan vad smidig den var! skulle limma lite band mellan lite tavlor, gick i ett kick å sitter som gjutet!
Deb kommer nog att komma bra till användning fler gånger =)

Nu ska jag återgå till tv tittandet sen ska jag krypa ner i min varma sköna säng som jag längtat efter nästan hela dagen!
Ha det!

Mys pys...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback