Dag 6

dag 6 på denna diet, känns bra, har fortfarande inte ätit någon mat, smackade dock en tesked tårta hemma hos sofie. Men det går riktigt bra faktiskt, även fast jag önskar att man såg ett resultat på en gång!
Pratade med käre mor idag som nästan blev förbannad på mig att jag gick på diet ¦ / men efter att ha lugnat henne med att jag fick i mig alla vitaminer jag behövd så var hon inte så arg =)
Igår var en ganska ra dag!
Skrev på anställningspapper
Umgicks med Maria, Sofie, å Dente, vi hämtade hem Sofies mammas kompis bil från Borgåsund där de hade haft "häxträff"= plus 40.
Därefter flöt kvällen på och det va super kul att umgås å hitta på massa saker, sen fick man även agera fyllechaffis åt brorsans polare som inte hade någon skjuts in till stan.
 Jag Sofie å Dente tog en tripp till Arboga å hamnade på nån fest som tydligen spårat ur, någon brud hade blivit av med sin jacka å därför skulle hennes kille slåss med nån annan (???).
Nån annan tönt hade hotat folk till livet å örjat tjafsa(???)
Så det var ganska skönt att vara nykter och se på den tråkiga misären.
Som tur var var det ingen som gjorde sig illa när vi var där, vi kom nog för tidigt/sent.
Och det var ganska skönt att få krypa ner i sängen efter att ha varit ute en hel kväll!

Idag har det varit en sån där skön hemma dag, har tvättat lite, och plockat lite. I och för sig följde jag med Sofie å Jonas på en liten snabb tripp till Munktorp, men sen har det varit Tv mys med Maria, vi har kikat på Melodifestivalen, men det hade vi nog klarat oss utan, för det var inte direkt några dunderbra låtar tyvärr!

Så nu ska jag snart krypa ner i sängen då jag ska uppå jobba imorrn!
Sen på måndag börjar nya jobbet=)
Det ska bli kul!



Ibland när jag tittar mig i spegeln så känner jag inte igen mig,
jag ser att det är jag men det är inte mina ögon jag ser.
Jag ser någon annans ögon, någon som är äldre än mig.
Jag ler inte längre jag har slutat att le



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback