Äckligt!

Usch igår kollade jag Suzen å Pia på "Rent hus" på fyran å jag måste säga att man blev riktigt äcklad å förvånad av hur folk kan ha det hemma!
En man som hade hela lägenheten full med SKIT, å fy fan va äckligt det var när experterna började kommer ner till ytorna där allt smuts å alla djur fanns!
Man mådde nästan lite illa och jag har samma känsla just nu, jag kollar på "Kitchen nightmares" på femman och där är de äckligt i köken, ibland förstår maninte att man betalar för att äta på resturan när man tittar på det där!
De e äckel å skit  och kocken tänker fanimig inte ens på att det är folk som ska äta det som han gör i ordning.
Nej usch!

Har börjat det nya jobbet nu å än så länge känns det riktigt bra!
Visst är det lite drygt med alla genomgångar å så men men, man får betalt för det =)
Och nästa vecka börjar att på allvar hoppas jag!
Men de e kul med nytt folk å nya rutiner!

På lördag ska jag ut med Suzen å Anna det ska bli riktigt skoj!
Men nu ska jag snart gåå slåss med kudden! (Hoppas att jag vinner ikväll!!)

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback