Mantorp

Yes har varit i Mantorp hela helgen kom hem idag vid 17 tiden ungefär.
Vi kom ner till Mantorp på fredag kvällen, Benny å Conny kom ut och vi åkte iväg och käkade pizza varav jag och Adde flummade oss som fan inne på City gross också!
Sen blev det kortspel med alla som sov kvar i Barsebäck senare på kvällen sen sova då vi skulle upp och jobba kl 8 som vanligt.
Lördagen var lång kan man minst sagt säga då det först var 1timme uppvärmning, sedan 12timmars race, jag stog hela dagen i tanken oh fy fan vad det spilldes. Springa fick jag också göra då en bil hade söder oljetråget(om jag minns rätt olja var det iaf överallt)precis i depåutfarten och de som var närmast var jag å Benny, men Jonas var där på 5sek endå som vanligt hehe. Blev en hel del sanering, och fan i tanken var det saneringsmedel överallt och man fick sopa hela tiden.
Och var knappt en lugn stund på hela dagen för mig då alla skulle tanka precis hela tiden, men men ndet var skoj =)
Vid 22 var racet slut och efter det blev det fest, och fan vad skönt det var med en dusch och gott med en kall öl efter att vi haft vårat möte!
Fest nere vid depån och det var väl kul till en viss del, men fan vad medelålders män blir dryga med för mkt alkohol i kroppen...
men men

Och för en gångs skull var det skönt att få sova ut lite grann innan vi skulle åka hem, och ingen stress eller press inför hemresan utan allt var lugnt vi strosade omkring å kikade lite då det var några andra som hyrt banan. men det var inte mkt att titta på så vi valde att åka hem och jag var väl hemma vid 17 tiden och sen dess har jag inte suttit mkt tills för en stund sen.
Bäddat rent i sängen, sen har jag städat å dammsugit i alla rum, åkt å handlat, lagat mat osv.
Så det var riktigt jävla skönt att få lägga sig på soffan en stund nu!
Ska bara ligga här å ta det lugnt så blir det sängen sen, upp å jobba imorrn igen!
Borde väl egentligen vara hemma å kurera mig då den jävla förkylningen aldrig släpper men va fan jag kan inte vara hemma hur länge som helst...
Så jobb blir det i vilket fall som helst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback