Komplicerat

Varför skall allt vara så komplicerat?
Känslor, tankar, relationer,hmm allt
Tänk vad mycket lättare allt skulle vara om alla körde med öppna kort eller om man redan innan visste vad en annan person tänkte. Om jag redan visste vad du tänkte ville eller kände.
Hmm ja allt är verkligen så komplicerat ibland.
Och ännu mer komplicerat blir det när man vill veta men på ett sätt är rädd för sanningen.
Man vill ha sanningen men om den bara är negativ så kan man lika gärna hoppa över? Eller?
Man vill inte bli sårad eller ledsen eller göra bort sig. Tänk om man gör bort sig?
Ja man bjuder på sig själv lite för mkt, öppnar sig lite för mkt.
Och allt bara blir fel...
Sanningen smärtar men det kan ju även känslorna göra.
Allt för mycket som snurrar i mitt huvud, andras problem, mina egna, världen, åhh livet
Varför är det så komplicerat...
Lycka, hur definerar man lycka?
När känner man lycka?
När skall jag få vara lycklig?
Kan man köpa lycka?
Om man kan så ge mig lite lycka...
Kan man köpa tur?
Skall man ha tur för att kunna bli lycklig?
Ja mycket frågor men så jävla få svar...

Det enda svaret jag har är att allt är: Komplicerat.





Ja idag har jag också varit hemma å varit sjuk som de två tidigare dagrna, inget vidare, men men. Blir nog inge jobb imorrn heller då jag hostar å nyser och får huvudvärk då och då, plus att jag fick en tillsägelse när jag ringde till jobbet att jag verkligen skulle känna efter om jag inte var lite sjuk endå hehe.
Får se om jag jobbar på fredag iaf, ska ju ner till mantorp i helgen på racing även denna helg, skoj som fan var det nu i helgen som var. Får se om det blir lika skoj denna helg...
Har endel att ta tag i då men men, vi får se hur det går å vad som händer...
Min dag idag: Blev väckt av Ingemar vid 8 som undrade varför jag inte va på jobbet, somnade om, vaknade igen vid 11.30 ungefär, gick upp å la mig på soffan, åt en macka, snackade lite med Danne på msn, kollade på tv, åt mat. mera msn, tv, msn, ehh tv...
Mycket underhållande dag, ehh nej!
Men men vad ska man göra när man e sjuk?
Hatar att vara sjuk...
Hoppas jag e bättre imorrn så jag kan jobba på fredag iaf.
Sen så hoppas jag att jag inte e sjuk i helgen...
Men det ska jag fan i mig inte vara!
Måste ner till Mantorp!
Nej gott folk, nu ska jag självdö på soffan sen sova, får se om jag somnar på soffan idag också så som jag gjort flera dagar i rad hehe, så skönt!!

Hej å hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback