Tiden

Tiden rinner iväg, det är redan onsdag, allt går så himla fort numera.
När man var liten var en vecka en hel evighet, men idag går det så fruktansvärt fort!
Har inte gjort mycket idag. vaknade ganska sent eftersom att jag inte kunde somna inatt :S
Strök lite grejjer käkade mat sen åkte jag till jobbet, var skönt att komma tillbaka dit efter helgen å ledigheten.
Nu sitter jag här, kommer väl dröja ett bra tag även idag innan jag kommer i säng, det är tur att jagbörjar sent imorrn med!
har kommit in i någon svcka som gör att jag inte vill gå å lägga mig, jag vill inte sova.
Jag kan gå förbi sovrummet bra länge innan jag till sist ger sängen en liten chans!
Det är ju så tråkigt att sova! haha!

Ska väl uggla en stund framför tv:n nu tänkte jag...



Jag blev nästan avslöjad idag
han kunde nästan se trasigheten
Han frågade hur det var
och trotts mitt svar på att allt var okej
ville han ej tro mig
han kollade rätt in i mig
jag riktigt kände att trasigheten var på väg
den ville suga tag i honom och skrika som den brukar
snabbt vek jag av med blicken
och trasigheten låg där under huden
och kliade
Han såg nästan trasigheten
men jag fortsatte att le.

*
Ångesten river i bröstet
den låter mig inte få andas
trasigheten kväver luften från att komma ner i mina lungor
sakta men säkert känner jag skräcken och paniken komma
Jag vill ha luft, låt mig få andas
trasigheten leker med mig
ångesten känns nu starkare
och tillsammans hjälps de åt att sakta ta den sista luften från mina lungor

*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback