Stressig dag!

Man kan lugnt påstå att jag haft en stressig dag, och den är inte slut än!
Upp å jobba först, efter jobbet hämta upp Maria så hon fick handla lite, sen var det hem å slänga i sig lite mat, säga upp elen+ internet.
Börja plocka undan här hemma lite, hämta upp brorsan, besiktiga bilen, skjutsa bror så han kunde springa lite ärenden.
Hem diska, städa osv å snart kommer de massa folk å ska kika på min lägenhet så nu äntligen har jag fått sätta mig ner i några minuter med ett glas lemonad!
Sen imorrn på min lediga dag komemr de å besiktar lägenheten, sen ska jag ringa massa viktiga samtal som jag ej hann ringa idag. Plus att jag ska hinna träffa Anna också!

Igår var jag hemma hos Tezzan, vi skulle ta en kaffe, men det blev lite mer än så hehe, men det var riktigt riktigt trevligt att sitta å snacka om gamla minnen och nya!

Nu måste jag nog kila vidare så jag inte börjar med något nytt precis när det kommer folk.
Bloggar vidare sen!!
 Hej å hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback