Häng med...

på party slit dig och kom loss, ta din gitarr din än och kom hem till oss....

Japp på lördag e det party kan man gott säga!
Det är crusing i stan (ja tänka sig lilla köping har även en crusing) och Jenny (min pärla) kommer hit. Och Daniel, ochd et ska bli så himla kul! Först ska jag jobba från 7-16 me efter det börjar festen!
Annars har jag emstadels jobbat jobbat å jobbat nu för tiden, eller jo jag har målat om mitt sovrum så de  eriktigt fint nu, så imorrn ska det sättas upp hyllor osv där inne =) Sen ska det städas imorrn också så att de inte ligger en massa skit överallt när de e massa folk här =)

Jag är jätte trött redannu men vill inte gå å sova då klockan e alldeles för lute för det för då kommer jag att vakna inatt, å de vill man ju inte direkt, men men, mankanske skulle ta en promenad runt stan för att få lite motion, menjag får se vad jag göra =)
Ha det

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback