fattar inte

varför jag mår så här...
Aldrig kan det vara riktigt bra, det är som om jag har nån jävla förbannelse över mig som säger att jag aldrig får må riktigt bra eller vara lycklig.
Det enda jag vll är att må bra, andas leva och inte må som jag gör...


Känslan av hjälplöshet ligger å tynger på mina axlar
den trycker de lång ner och det är tungt
hjärtat bultar så snabbt så snabbt
och det är tungt att andas
Om det endå kunde vara lite lättare att andas
lite lättare att le och skratta
Hjälplöshet



Det hugger i mitt bröst
det river i min själ
det gör så fruktansvärt ont
och jag vet ej hur det skall ta slut
Få det att sluta!
Det vilar under huden, trasigheten alltså
den klibbar och kliar och rivs
jag är trasig
jag är i tusen bitar
det sägs att det inte år att laga något som är i tusen bitar
det går inte att laga mig
jag är trasig
i tusen bitar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback