Frimärken

Något som jag tycker är jättejobbigt, det är när man ska posta en massa viktiga brev och man måste köpa frimärken. Det är ju s drygt, först och främst att komma ihåg att köpa det där töntiga lilla märket som ska sitta i det högra hörnet högst upp, sen att man ska komma ihåg att lägga det på lådan. Man är ju expert på att glöma det sistnämnda. Man lägger ner kuvertet i väskan när man ska bege sig ut, men likt förbannat när du passerar en postlåda så har du totalt glömtbort att posta brevet och kommer på det på hemvägen när du passerat alla postlådor på vägen eller hemma där du absolut inta har någon postlåda!
Men idag var jag riktigt duktig på att komma ihåg, gick och köpte frimärke, pillade dit det på det lilla kuvertet och kom ihåg att posta det samtidigt också.Annars har dagen inte varit så himla fartfylld, och det kan bero på att helgen varit ganska tung även fast den var nykter!
Har ju som sagt jobbat från tors-sön, och igår var nog den värsta dagen av alla tror jag, var kalabalik hela dagen, ingen som delade mediciner osv.

Jag hade jätte kul i fredags faktiskt, först var jag med Carro, och vi var överallt och ingenstans, men du Carro:"Måste man ta av sig skorna?" (hahahahaha)
Därefter hämtade jag Mickes bil och hämtade upp AlleBalle, som vid sidan om mig satt och drack lite öl medans vi gled runt och skjutsade andra berusade människor, och det var en riktigt trevlig fredag även fast det regnade.
Lördagen var väl inte riktigt lika trevlig då jag jobbade från 12-21, sen var det bara hem å sova för att kliva upp å jobba klockan 7 igår =( men men, hoppas på att få vara ledig i helgen som kommer iaf!

Nu ska jag nog sätta på en kopp kaffe, får se om någon kikar förbi.

Hej å hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback