Dunk dunk

sa det i den lilla bilen där den for fram på landsväg 50..."

Jaha så va har man gjort idag då?
Jo det ska jag berätta, jag har tvättat! Ätit god mat, umgåtts med goda vänner, pratat med en läkare så nu har jag äntligen fått smärtstillande tabletter utskrivna mot min enorma mensvärk, så jag ska väl gå och plocka ut dem från apoteket nu i veckan tänkte jag.
Sen va jag å Alle hemma hos Hella och beställde lite smink av Arja, kollade på desperata hemmafruar tills första pausen sen kom melin (alle karl) och hämtade oss och fick skynda långsamt så vi skulle hinna hem innan det började ige å jag hann!! (Bra gjort!)
Kollade klart på det, sen lekte jag med Caroline ett tag och gick hem nu för några minuter sedan, mycket trevligt har jag haft idag!

Imorgon tänkte jag ringa några viktiga samtal sen har jag INGEN aning om vad som häder, det får framtiden utlysa!
Godnatt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback