21.27

Nej nu får det bli sommar tycker jag!
De e skönt att se när snön smälter och att det börjar bli vår, och jag längtar tills man kan gå ut utan jacka och när solen gassar och värmer ens bara armar. Vill ha värme och gröna gräsmattor, grillpartyn, sommarfester, höra mc:n som rullar långt därborta, och kunna ta en öl i den stekande solen.
Nu har det varit en lång vinter och jag hoppas att tiden går snabbt nu så att alla värme kommer och att vi får en minst lika lång sommar!

För tillfället sitter jag hemma isoffan och väntar på att min dusch ska bli ledig, jag och Hella jobbade samma tider idag och imorrn så skall vi åka till Västerås. Till t-läkarn och sen till Ikea, blir säkert en tripp till Rusta eller Nisses också. Så vi ser fram emot morgondagen. Och nu ikväll ska vi kika lite tv å snacka lite skit, det är alltid trevligt.

Igår kom syster Suzen och hälsade på, drack kaffe å pratade en himla massa, det blev mycket prat om barn =) Och lilla Alva ska tydligen gå på dagiset som finns under mig så då kommer man se henne ofta!  det är härligt med barn. Måste också ta tillfället i akt att gratulera mina älskvärda kusiner:

Grattis till den lilla tösen!
Föddes 1/3-07 Kl 23.17
3352g och 48cm lång.

Nu ska jag ringa ett samtal sedan ta en härlig dusch.
Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback