Hund?

Ja jag funderar helt allvarlig på att skaffa mig en liten livskamrat, en hund att dela mitt liv med, att ta hand om att umgås med attgå ut å gå med, busa med, osv. Gud vad kul det skulle vara med en liten vovve vid sin sida! Mycket jobb men kul! Har suttit och tittat på massa hundar å å man blir ju nästan kär i varenda lite krabat man ser! Men jag ska spåna på det där ett tag ill å se hurjag skall göra å m i så fall vad det ska bli för någe =)

Varför ens försöka??


Tack Anna för att du drog mig upp ur mörkret!
Ännu är det lite mörkt men det värsta mörkret har du lyckats sudda bort =)

Dagarna går vidare, livet tycks göra desamma.. vi får se hur det blir med den saken.

Micke höll på att skrämma LIVET UR MIG nu på kvällskvisten, vi hade åkt en vända å vi var på kyrkogården å la blommor på gravarna eller ja det var väl jag som gjorde det han gick och tittade på anat medans jag satt där. Men sedan när vi skulle glida vidare mot köping så kommer det en uggla flygandas in mot vägen å fy fan micke tvärnitar å låter konstigt så jag trodde att livet skulle springa ifrån mig! HAHA men men jag sitter här än så länge!


Tre olika färger var det på blommorna
tre olika betydelser
hoppas ni tyckte om dem
tänker på er varje dag.

Mormor: Önskar om så bara för en dag att du kunde finnas här, göra dina goda piroger och berätta allt det som du inte hann berätta. Jag skulle smeka dig på kinden och berätta att jag älskade dig mormor.

Poppe: Om du så bara för en dag skullekomma tillbaka till oss på jorden så skulle dte vara en sky jävla fest fixad i din ära, alla dina vänner skulle vara där, vi skulle skåla för dig och berätta hur mycket du betyder för oss.
"Är du schnyyggg eller?" Hehe

Man kan alltid önska sig en massa saker men det är saker man aldig kan få som är de man allra helst vill ha.

Om du kunde plocka en stjärna från himlen, vilken skulle du då ta?
-Jag skulle ta den som lyste klarast på himlen
Varför då?
-För det är den vackraste stjärnan som finns på himlen, och hade man den vackraste stjärnan som fanns på himlen skulle man nog kunna önska sig vad som helst, till och med att folk man förlorat kom tillbaka.
Tror du verkligen det?
-Jag vill tro det iaf, men jag vet inte, man kan alltid önska.


Kroppen men inte själen är här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback