Färgat

håret har jag gjort nu ikväll, brunt, men hmm ja jag vet inte riktigt än om jag e nöjd eller inte, det vart ganska mörkt alltså, måste nog vänja mig lite innan jag säger något om den saken...
Måndag imorgon, jobba, hämta mina skor hos Anna sen får vi se vad som händer, får jag in pengarna på kontot kan man ju hämta bilen :D
Ja vi får se helt enkelt.

Hade jätte trevligt i fredags var hemma hos Anna J, jag Vio å Maria satt och drack lite och snackade en masa skit =) Sen blev det hantis, där det var lite för mkt folk tyvärr... Men det var trevligt iaf =)
Får vi göra om tjejer ;)

Nu ska jag nog gå och sova så jag orkar jobba lite imorrn också.
Åh snart är det tisdag också, inge nervös ännu men kommer nog bli imorrn eller på jobbet på tisdag:D:D
Hoppas bara att det går bra, men det tror jag!

God-Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback