Djupa andetag

*suck*
Har verkligen inte pallat att skriva på ett bra tag nu, det har varit så himla mycket som har hänr och som ska hände, men så är det ju alltid! Iaf när det gäller mig, allt ska ske nu helst nyss!
Men sen har det varit lite jobbigt också så jag har inte velat heller.
Jobbar på nu iaf på Rosendal och det funkar ju iaf, inte världens roligaste jobb men jag har kul med gamlingarna och personalen och i slutändan får man ju faktiskt betalt också =)
Annars gör jag väl inte så mycket på dagarna, sover, umgås med mina vänner, städar (allt för ofta ibland) glor på tv eller bara är för mig själv och filosoferar!
Jag gör så mycket eller så litet som möjligt inget mitt emellan!

Tatuerat mig har jag gjort också, jättefint blev det, jag är sp himla nöjd =)
Det blev en text som ni kan se på den bifogade bilden =) (den lyder:"You can stare into the heart of darkness. But you can't look into the sun.")
Och igår hade jag hudpaty eller vad man ska kalla det, en tjej kom och visade Mary Kay produkter och dyrt blev det men de ska vara så himla bra så nu ska jag testa å se hur min hud blir =)
Imorrn är det jobbet som gäller mellan 16-21, det brukar gå ganska snabbt, sen får vi se om jag ska hänga på Micke till Sthlm på torsdag eller om jag stannar hemma, i helgen är det ju Power Meet också så vi får se hur det blir, jobbar ju också så!

Nej go vänner eller bara nyfikna jävlar ;)
En cigg på det här sen lite tv så blir det himla bra!
Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback