Biljakt

Biljakten har börjat, på lördag ska jag med brorsan och titta på några bilar i Västerås, sen om vi hinner med ska vi titta på en bil i Arboga också. De e en liten blandad skara bilar vi ska kika på: Volvo 850, Seat Corodoba, Saab 900, Audi A4, så vi får la se vad det blir av det! Kanske finns "drömbilen" bland dessa...
Imorgon är det jobba som gäller sen hem till en gammal vän och dricka lite alkohol och snacka en massa gamla minnen så det ser jag fram emot!
På söndag jobbar jag också=( (Delad, inte kul, men men de ger pengar)
På tisdag ska jag på jobbinterbju, det ser jag också fram emot, det verkar vara ett jätte roligt jobb så jag hoppas att det tycker bra om mig och att man får jobbet =)
*håller ummarna*
Nu väntar jag på att klockan skall gå så att man kan betala en massa räkningar å sen sova!
Men tills dess får jag väl rulla tummarna och se glad ut!
Ha en trevlig kväll!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback