Utseende och Ålder

Utseende och Ålder

Kom och tänka på en sak nu faktiskt, eller ja jag har väl tänkt på det tidigare också, satt och tittade på lite bilder på människor på en community. Och hittade massa bilder på 13-14åriga tjejer, och jag blev förvånad... Endel utav de här tjejerna ser ut att vara i min ålder, de har såpass mycket smink, är så fixade och stilade att det är skrämmande! Var man själv så när man var i den åldern? Det kan jag tyvär rinte minnas att jag var, men jag tycker att det är lite skrämmande!
Var tonåring och barn så länge ni kan, shit ni kommer att vara vuxna resten utav livet sen! Visserligen är det väl just det de alltid får höra, men de e sant, de hinner vara vuxna, fan man önskar ibland själv att man inte var 20 bara för att slippa en massa saker, slippa betala hyror,räkningar,osv. Men sen är man jävligt tacksam för att vara vuxen och självständig!

Ja det är märkligt detta med utseendet och åldern, jag förstår gott och väl hur svårt de kan vara för killar i min ålder att gissa ålder på tjejer när man nu ser själv att de tydligen är så att de som e kring 13-14år ser ut att vara lika gamla som 20åringar...

För att övergå till något helt annat!

Hade en utav de dåligaste dagarna i mitt liv idag!
Vaknade AS TRÖTT! Ville INTE kliva ur sängen överhuvudtaget, men var tvungen, kom fram till jobbet lite förtidigt och ingen var där så vad gör jag? Jo jag tar en cigg (det går såå bra att sluta röka!!!) medans jag väntar... Sitter på jobbet är såå nära på att plocka flera sälj men idag gick verkligen ingenting, det verkar som om företagarna hade en genemsa surig onsdag idag(hoppas att deras torsdagar e bättre...). Och vid 13.40tiden strejkar datorerna så varken jag eller Claudia kan ringa... Vi sitter å snackar massa skit å det slutar med att vi står utanför jobbet med varsin cigg i munnen(*suck på mig själv*)
Och vid 14.15 tiden ungeär kan vi börja ringa igen (bra där) och jag får skit bra amtal allt e så jävla bra men neee alla jävl företagare ska prata med chefer, de har spräckt budgeten(etc etc...) Och jag är så himla nära igen på nästan alla samtal! Och ett samtal känner jag att den här har jag verkligen, ska bara ta org nr sen e de färdigt förklarar jag! "...hade jag inte haft två annonstillfllen....jag måste avvakta å se hur det går där.." Åh jag blev så arg, *dumma jävla brud jävel* Ibland förstår man inte vad endel företag tänker på... De söker efter en sak men väljer att söka på sådanna ställen där de inte kan hitta det de söker (dum dum dum) Så då var det ju kört igen (cigg nr3 denna dag)
För övrigt har det väl gått bra men men!!!

Nej nu ska jag ta en snabbdusch, kika lite tv, sen SOVA!!!(Om jag nu kan, somnade inte igår förens efter 4tiden)
Ni andra: Ha en fortsatt trevlig kväll!!!

"Spelgelbilden behöver ej vara den sanna,
den kan lätt förvilla och vrida på sanningen.."

P.S. Jag hatar travkommentatörer(eller va fan de heter de som kommenterar trav) de låter så entoniga och TRÅKIGA!!! PLUS Skrikiga!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej, kollade in din blogg! kul att fler bloggar! Du har helt rätt om det där med utseende, men vänta bara tills du e 25! Jag tycker fortfarande att alla ser ut som tjugo, utom jag som en gammal tant!! Rynkorna börjar vid 20...så njut så länge du kan! Ses på lördag! kram kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback