Trasig...


Trasigheten bor under min hud,den klibbar, kliar och sticks. Trasigheten ligger inte på lur för att smyga sig på, nej den skriker med vidöppna käftar
Man önskar att trasigheten skulle försvinna, vill ha bort den klibbande och kliande känslan.
Vill kunna skratta och le igen, känna lyckan smeka min kind, vill inte ha ångesten som min bästa vän...

Kom och ta min hand, för bort mig härifrån, berätta för mig att du älskar mig, och smek min kind tills inga tårar blöter dess hud. Ta min hand och ge mig trygghet.

Varit hemma från jobbet idag, e sjuk, ont i halsen, öronen och huvudet.. Legat på soffan hela dagen, sovit, kikat tv, sovit, ungefär...Ska inte joba imorrn heller så det kommer bli fattigt för mig i februari mars...
Ne nu ska jag nog sova så at jag blir frisk...

Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback