Skit då

jävla skit liv man lever...
Ville inte kliva upp i morse, jag var som en zombie, och ont hade jag i halsen, magen, huvudet, överallt.
Kom till jobbet och hela dagen har varit helt upp och ned.
Har typ blivit sjuk, jag e känslig som fan, pallar ingenting, visserligen gick det väl hyfsat på jobbet även fast jag ej sålde något, men jag sitter ju på en helt ny grej, men hela dagen ville jag bara gå hem och lägga mig på soffan och gråta bort mitt liv!
När jag åkte hem somnade jag typ på bussen, helt död, ett tecken på att något är otroligt fel...
Pallade inte mer, ringde till mamma och förklarade hur jag mådde, ringde till Sara, sen gick jag å köpte cigg!!
Har hittils bara rökt en ciggarett idag och de är väl bra men det känns som ett misslyckande på något sätt, men jag pallar inte, jag mår fan inte bra å sämra blir det när jag inte får nå nikotin i kroppen!

Orkar inte gå till jobbet imorrn, jag känner att min kropp inte pallar, att min hjärna inte pallar, att mitt hjärta inte pallar, inte en endaste del av mig pallar...

Att gråta är som att skita för själen
det är så jävla skönt att gråta ibland
bara släppa allt och känna hur kinderna fuktas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback