Party!

Halloj!
Måste först och främst Tacka Malin för en jätte trevlig fest oh för att jag fick komma *tack tack* det var ritkgit kul faktiskt! Träffade massa nytt folk, och det är ju alltid kul! Blev mycket dricka och mycket goda tilltugg! Sov på Malins soffa, och det var en upplevelse för sig, men sog gott det gjorde jag då jag väl fick lägga mig ner i soffan!
Nej så det var en ycket trevlig tillställning!
Kom hem nu för en stund sen, så jag har duschat å så, vilket var mycket skönt i och med att det är ganska kallt ute nu när det har snöat osv (de e fan mkt snö ute nu).
Håller på å koka pasta (mums) det verkar som om jag har fått någon nojja på pasta helt plötsligt, de e det enda jag e sugen på, olika pasta rätter, inte för att det gör mig något för jag har mkt pasta hemma=)
Men idag blir det nog pasta pesto!
Ska väl inte göra så mycke annat idag mer än att kika lite tv och relaxa lite. Man ska ju upp till jobbet imorrn också (skulle gärna slippa)!

Fick 2 jätte söta inlägg från Sanna på lunar (jag vet...)
Saknar dig något enormt gumman! Jag lovar jag kommer snart upp till dig och hälsar på! Ska försöka ringa dig igen nu snart, fick inget svar nu nör jag ringde! Puss

Saknar givetvis mina andra goa vänner!

Måste tyvärr ta av pastan från spisennu innan den blir överkokt!!
Hej å hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback