Ork...

Idag har jag till och med haft ork till att städa. Har dammsugit hela lägenheten, och diskat, och till ock med storstädat köket, dvs gjort rent köksluckor, spis osv. Sen har jag äve gjor iordning på mitt rum lite, kommer att ske endel förändringar så där är ju bara att förbereda sig lite.
Imorrn ska jag jobba, man får hoppas på att det går bra, ska inte bara jobba utan även uträtta en massa andra ärenden.
Och jag hoppas att der går bra, håller tummarna för morgondagen...*håller*

Hoppas att endel av den ork jag har håller i sig till imorgon!


Vandrar i den kalla jävla världen
letar efter värmen
efter tryggheten

Uppdaterande info...

Har nu kikat på tv en stund och pratat med mamma och Sara i telefon, de e storm ute så jag har letat fram lite ljus i fall det skulle bli strömavbrott. Poppade även en STOR skål med poppkorn, å då pratar jag inte om micropopp, nej då riktigt i kastrull, å inte brände jag en enda heller (riktigt duktig...)! Riktigt gott blev det också.

Har fått huvudvärk å ligger nu på soffan, kollar på "Vad kvinnor vill ha" å när dene slut hade jag tänkt att gå och lägga mig, försöka sova iaf!
Bävar inför endel saker imorrn, men det skall nog gå bra hoppas jag...



Vi tar ett steg i taget tillbaka mot verkligheten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback