Mycket att göra

Mycket att göra   Nu är det ganska mycket att göra kan jag säga. Jag ska packa, städa, diska, åhh en massa annat ska jag säga. Men först måste jag ringa ett viktigt samtal.
Hoppas det händer något kul i helgen men det gör det nog!

Lite läskigt, jag som hatar fåglar har en fågel sittandes på taket som skriker och det låter som om den vore här inne i vardagsrummet =S
Jag får väl gå ut på balkongen och försöka skrämma bort den...

Funderar på om jag ska åka till Köping redan imorgon, eller om jag ska ta det på fredag (?) hmm det är en svår fråga, men det kan ju vara lika bra att få det överstökat hehe. Ja det är en fråga det, jag måste tyvärr sätta igång med allt jag måste göra nu, men jag återkommer senare för en redogörelse hur det har gått under dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback