Muntert

Muntert

Hoppas det blir betydligt positivare miner på jobbet idag än vad det var i förra veckan. Pallar inte direkt sitta en vecka till med sura miner...
Ska ju som sagt ut på ett kundbesök nu vid 9 tiden, så jag ska väl snart åka och möte Claudia.
Och vi hoppas väl på att det ska gå gra, men det gör det nog, kul vore det om vi kunde få en order också, men man får väl se hur det går med den biten, men jag kannästan lova att är det inte en order så är det sura miner på kontoret när vi kommer tillbaka, jag funderar faktiskt skarpt på att sluta redan idag, hmm men men jag får se vad som händer, blir det för mycket idag så gör jag det, men annars får jag väl stå ut ett tag till....

Pratade med Hella igår på msn, vi snackade lite om utlandsresor, åhh fy fan va hon gör mig sugen på att dra utomlands i 2 veckor i feb-mars det vore så himla skönt!!!
Hittade en resa igår till Turkiet i 2v för 2999kr, fan jag viljag vill jag vill!!!!
Hmm men det är ju så mycket annat nu i februari (men jag får återkomma med det senare)
Men men, jag återkommer med ytterligare uppgifter om resan...

Somnade för övrigt som en stock igår när jag la ner huudet på kudden, vilket var otroligt skönt, så vi hoppas på samma lycka ikväll igen! Vem vet det kanske är snön som inger lite lugn=)
Det är iaf hög mysfaktor nu när det kommit så mkt snö!
Skoj vore det ju att åka pulka eller nåt, men de verkar vara lite dåligt med sånt här...
Nej nu måste jag nog gå!
Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback