Hjärnkapacitet

Man kan ju lugnt säga att hjärnkapaciteten inte är riktigt på topp!!
Har så himla mycket saker att tänka på och göra så att det lätt blir så att inget blir gjort=S
Men det ska vi väl få bukt med snart ska ni se!

Måste ju rapportera lite också från senaste inlägget,
att det var endel muntra miner till en början när jag och Claudia kom tillbaka till kontoret, men inte varade de länge minsann, sen igår när vi skulle sluta vart det värsta kalabaliken, värsta mötet angående tider å dyligt (drygt)
Och idag orkade jag inte, så jag gick hem e sjuk...eller ja, jag har inte mått nå bra. Så det var väl lika bra då, ska inte jobba imorrn heller...'
Nu kanske jag har en liten chans att hinna allt jag måste göra, städa, packa osv...
Hmm, det är mycket nu!

Nu ska jag lägga mig på soffan och kika på tv, sen ska jag nog ta en lång och varm dusch!
Sen ska jag nog kika lite mer på tv, sen sova!
Och det ska bli så skönt!


Man är ett steg närmare målet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback