Ett steg närmare

Jag är nu ett steg närmare och det är skönt att jag äntligen börjar se ett ljus i den långa tunneln jag befunnit mig i, och det skall bli sköt att ta mig ur den!
Nu är det inte så långt kvar, allt ordnade sig något sånär igår, lite små strul med en sak bara men det löser sig snart också! Tyvärr så kan jag inte skriv aännu vad det är...
Men när jag kan det så kommer ni få veta exakt vad det är som händer/har hänt.
Igår gick jag och la mig vid 21.30 tiden, somnade på en gång, var dö trött, och ändå så försov jag mig i morse, vaknade kl 8.00, det var lite jobbigt men jag kom i tid, då jag stressade som fan tll jobbet. Och där är det väl ganska segt, inte fått iväg någe jobb paket ännu, men det kommer, det kommer.
Fick en massa räkningar idag, fy fan alltså för att borgarna skulle höja avgiften till a-kassan! Nu kommer man få betala över 600kr till HTF för fackavgifter och a-kassan... Skit irriterande....
Men men d e väl bara att betala och se glad ut =D (?=&%¤#")
IMorrn är det onsdag, och det händer väl inget speciellt då men då är det bara 2 dagar kvar tills det är helg och det är ju skönt!
Nu ska jag kika vidare på Ugly Betty för reklamen ä slut nu.
Men ha det bra allihoppa, jag vet att det är några som läser.. Ni kan ju lämna en kommentar =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback