Två pass

mm Idag har jag jobbat 7-11 i Arboga och 16-21 i Köping, de e skönt att de e fredag imorrn så man kan få sova ut sen i helgen!
Men detta kommer jag INTE att palla med länge om man säger så...
Dags att byta?? Haha efter en vecka!! men va fan ska man göra då? Man kan inte finna sig i vad som helst...
Jaja Gonatt allihoppa!!!

Gumman, jag står vid din sida
jag finns alltid här.
Jag tycker att du är enormt stark kom ihåg det!
Fortsätt vara stark nu, allt kommer att bli bra,
det är bara en liten bit att gå.
Men vi kan gå tillsammans så blir vägen lite kortare!
Vägen blir heller inte lika ensam om vi går tillsammans.
Fortsätt vara stark gumman!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej, jag tycker du är jätte duktig som fixar alla jobb, skulle inte jag göra! Keep going strong!! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback