Trött

som fan är jag...

Har jobbat från 12-20, sen ska man jobba från 7-15.30 imorrn också...
Vill egentligen inte men man måste väl... Pengar =D
Så jag ska väl gå och lägga mig nu snart, eller jag måste det rättare sagt!
Får la se vad som händer imorrn, Fia ville ta nån öl, så det kanske blir så då, men det får bli lite lugnt iaf man ska ju jobba på söndag också, visserligen börjar jag 12 men de e inte så kul å kliva upp tidigt endå dagen efter man har druckit...
Jaja det återstår att se imorrn vad som faktiskt händer, mycket kan ju ändras också!

Det är väl alltid så att det finns något man vill ha som man inte kan få
Men om man kan få det så kanske det är för långt bort
Vad vill du ha?
-Jag vill alltid ha något...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback