Tisdag 6/2

Idag är det tisdag som sagt, och jag sitter och väbtar på att Sandra någon gång ska pallra sig in till stan, hon skulle komma tidigt sa hon men klockan är ju som sagt 14.24 nu så, jag tvivlar på att det blir spec tidigt...

Igår tog jag äntligen bort tandställninge å det är sååå skönt ska jag e att få tala om, känner mig som en människa igen! Var bar sisådär 2 ½ år sedan jag kunde kännamina tänder å se på dem på riktigt!

Får väl se vad jag ock Sandra hittar på när hon väl kommer... Jag vill åka till Ikea, men jag dessvärre ingen bil (städigt problem) måste ta och köpa mig en bil, men just nu är det så mkt annat som behövs om man säger så... Men men jag får väl ta mig råd till det senare...

nej nu ska jag utmana Emme på msn....
Ha det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback