Sandviken

Kom hem idag från Sandviken efter att ha varit där hela helgen, och det var verkligen kul, det var ju så länge sen man var där. Åkte efter 12 tiden i fredags och var där vid 15 tiden, och fredage var ganska lugn. Var hemma hos Sanna och Henrik med dem Marre å Sanna där vi drack lite öl och vin sen kom Jenny och NIlle så spelade vi Tp (dvd varianten). det var jätte trevligt.
 På lördagen gick vi upp vid 11 tiden allihoppa för att Sannas släktingar skulle komma, hon har ju fyllt år, så de kom vid 13 tiden hela henns famil på hennes mammas sida, så fick man spela lite Nintendo Wii så nu har jag "träningsvärk" i högra armen efter helgen.
Efter att all släkt gett sig iväg så mötte jag Emme och Emme och tog en snabb fika på Marangoni det var också trevligt i och med att man inte sett dem på så länge, men stackars Emme som var så förkyld!
Därefter var det dags att göra sig i ordning inför kvällen, vi käkade Malaysian (jätte gott) sen vart det sminkning å påklädning osv.

Vid 19 tiden okm allt folk, och det var nästan bara folk jag ej träffat tidigare eller ja jag har väl set dem men ej pratat med dem, vi sjönk Singstar as kul, nte för att någomn utav oss är superbra på att sjunga men det var mkt mkt kul! efter en lång å as kul förfest var det Marquee som gällde, och nu hade de till och med byggt om sen sist jag var där, och där var det väl inte så himla mkt folk eller jo men alla stog å trängdes i samma hörn ungefär haha!
Och som vanligt när det festas i Sandviken så är det ju Sibylla efteråt som gäller och sen efterfest hemma hos Sanna och Henrik, och jag och Sanna hade as kul när vi retades med Sara, Sannas lillasyster som också var med och festade hahah "oh sara kom ut ikväll..." *Klassiker*

Men det var inte det roligaste att vakna imorse, jag var ju inte bakis men så himla trött, sen skulle jaggå till tåget, men nej då har de lagt upp fel tid p nästet så jag får gå tebax till Sanna igen, och där så fortsätter vi att sjunga singstar haha!
Väl hemma nu så känner jag hur trött jag är och hur skönt det ska bli att snart gå å lägga sig, men man skall ju upp tidigt imorrn så så himla mkt sova blir det ju ändå inte, men sängen låter himla lockande endå!!

Hoppas det går bra imorrn
hoppas de tycker om mig...

Varför ska drömmar vara så komplicerade???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback