Sandviken i helgen!!!

Japp imorrn drar jag till Sandviken! Det ska bli så kul! Träffa alla igen, har inte varit där sedan studenten... Så det ska bli så jävla kul! festa fika snacka träffas =)=)=)
Ska snart börja packat har tvättat en hel del idag så att man har lite att ha på sig också!
Vet inte riktigt vad jag ska ha med mig, ska ju bra vara borta över helgen men lik förbannat packar man väl alltid för mkt!!! Eller för lite=S

*aj* Sitter och har ont i min lilla tunga, har fått en blåsa på den... Tack vare den jävla tråden man har fått på insidan av tänderna i underkäken, å ena kanten är inte riktigt klistrad som den ska tyvärr, så nu får man dras med det pckså, men jag ska åka å fixa det på Måndag om det inte har bättrat sig, har försökt med alla möjliga verktyg att sätta den tillrätta men det funkar tydligen inte... *arg* alltid ska det vara något med dessa jävla tänder... Men t-ställningen e ju borta nu iaf så det värsta är över och det är sååå skönt att den e borta som sagt var!

Nej nu ska jag nog börja packa, så att jag blir klar med det någon gång!! Ha det!

Sandviken here I come!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback