Jag och Sanna

Jag och Sanna

Jag och Sanna <3 på hennes 20års fest! Mycket kul kväll detta!!!

Idag e jag ganska jävla sliten, klev upp 04.30 imorse för att åka med en buss som gick 05.50, å fy fan säger jag bara, nu håller jag på å dör... Ska snart sova alltså!
Skulle ha kollat på en bil idag också men de var nn jävel som hann före mig å köpte den *arg* Så nu måste jag börja om igen å leta igen, men de finns ju inge bilar på blocket typ, eller jo de finns bilar men de e ingen som e besiktad å skattad... Å de e lite drygt, för palla gå upp 04.30 när man börjar jobba 07.00 och det inte ens e långt dit man ska!!! (Tar 10 min med bil) Jävla cp kommunikationer!!!!
Nej nu ska jag kolla på tv sen ska jag sova som jag aldrig har sovit förr!!!
God-Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback