Förfest hos Mona

Förfest hos Mona

Japp i lördags var det partey kan man säga!!

Okej kvällen började ju inte så himla bra då allt krånglade ihop sig, men det slutade bra iaf!
Vi satt hemma hos Mona jag å Fia och Fanny var också med ett tag innan hon åkte till jobbet. Och vi spelade hej kneckt, å en massa andra roliga kortspel så vi skrattade så himla mycket. Och det var verkligen jätte kul!
Därefter gick vi till Hantis, och det var väl gansa segt där till en början men sedan så dansade vi en aning i sportbaren där för övrigt Fanny jobbade =)
Men sen så drog det igång tiktigt på hantis, massa bra musik massa roligt folk massa skrik å sång!
Det var så jävla kul! Det var länge sen man hade så kul på krogen!!!
Fanny fick gå av vid 00 så hoon var också med och festade sen! Vi drog till Karin på efterfest, och det var ganska kul där också, men en annan var tvungen att gå hem för att spva, man skulle ju jobba idag, och jag kan lova att det inte var så kul att kliva ur sängen 11 imorse! Och cykla till jobbet =( Jag hade hellre stannat hemma under täcket, men det gick ju bra endå!
Så nu sitter man här och har varit hemma i ca 30 min, så jag ska väl ta och kika lite på tv och varva ner lite, har en fundering på om jag ska käka något också men vi får se hur det blir med den saken =P
Men jag ska inte sitta här iaf!!
Nej ha det bra allesammans!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback