Stockholm

Ja, imorrn blir det Stockholm hela dagen =) Träffa mina kusinbarn som fyller år, och även se mitt nyfödda lilla kusinbarn, så det ska bli riktigt skoj! Och innan det så ska jag träffa Jenny (känns som det var en evighet sedan vi sågs) Jag kan verkligen behöva lite av den Värmländska energi just nu känner jag! Ska bli skönt att komma bort lite från den här lilla hålan, om så även för en dag!

Och idag så har jag jobbat, det var faktiskt skönt! Jobbade 16-21, och jag ska väl snart se till att kommai säng så jag kommer upp imorrn!

Igår så hjälpte jag Suzen lite med lilla Alva, hon skulle titta på en lägenhet så jag och Alva var ute å gick, eller ja det var ju jag som gick och Alva låg i vagnen och sov. Mötte Anne och hennes son Angelo, så vi satt vid soltrappan en stund, sen kikade vi lite på Lindex och Kappahl, sen kom Suzen tebax från lägenhetskikandet! VI alla gick sen upp till Suzen, drack kaffe, pratade, matade barn, osv. Jätte mysigt faktiskt! Barn är ju så underbara, till och med när de skriker haha!!

Jag ser att du kämpar vännen, och jag vet att vägen är lång och tuff, men jag vet också att du kommer att klara det! Du har redan kommit så långt på vägen, och dessa hinder som ligger längs med vägen kommer du galant att kunna hoppa över och gå vidare på din resa! Och om du nu skulle snubbla över något hinder så finns jag alltid här för att ta emot dig när du faller och stötta dig då benet känns dåligt, eller bara finnas när du inte längre orkar kämpa själv, jag finns vid din sida vännen, nu och föralltid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback