Problem

jo visst, alla har dem, kärleksproblem, missbruksproblem, ekonomiska problem, problem med familjen, vännerna, utseendefixering.. Japp de finns problem så att ens längd inte ens räcker till för att räkna upp dem och alla har vi något problem vi måste lösa, och oftast så gör vi det. För tillfället mår jag ganska bra och är nöjd med livet, men många av er mina kära vänner har det värre, och jag änrkar att jag kunde trolla, menjag kan tyvärr inte...Hur mycket jag än önskar att jag kunde trolla så kan jag inte =(
Jag skulle vilja lösa alla era problem, men det kajag inte heller, det är ni själva sommåste ta det första steget, menjag finns här om ni vill prata,elelr vill ha någon som stöttar er på resans gång. Alla behöver vi en vän som kan lyfta oss upp när det blir för svårt...
Älskade vänner tveka aldrig att be om hjälp <3 Ni vet vilka ni är!!!


Måste vara vaken ett tag till ska jobba natt imorgon så jag måste vända dygnet lite granna så att jag inte somnar på jobbet imorgon natt =)  Hehe igår hoppade vi hage, de var ganska kul, de hade man inte gjort på ett antal år, men kul var det!! hehe. Ha det Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback