Maskeradfest

Japp i fredags så var det maskeradfest hos Hella som fyllde 20 år! Jag var då utklädd till pensionär, det fick  stående ovationer =) Mycket kul var det!Visserligen händer det ju alltid saker man inte vill, men men, för övrigt så hade vi alla kul!

Insåg att jag inte hade skrivit på ett bra tag och det är mycket som har hänt, men jag orkar dock inte sitta och skriva allt. Har varit sjuk å är fortfarande inte helt frisk =( I måndags (förra veckan) Hade jag så hög feber att jagfeberyrade å drömde mardrömmar så att jag vaknade av att jag skrek, inte så kul, mennu i efterhand kan manju skratta år det ;)

Ska ner på stan med mamma om en stund, å de e jättetråkigt väder, helt mulet =( Önskar att de kunde vara lite sol fan! *hoppas på att solen kommer fram snart*
På lördag ska vi till mina älskade kusiner i Nacka då mina kusinbarn fyller år å sen så har ju min aandra kusiner fått en liten flicka =) Så det ska bli riktigt kul att hälsa på, jag saknar Sthlm =S Jag kommer väl så småningom att flytta dit..

ξ
Inatt kunde jag inte somna=/ Så jag började sortera en massa viktiga papper! Hatar att inte kunna somna, och det värsta är ju att när man väl ka sova så kommer man på en massa saker att göra, exempelvis det där med papprena eller att man ska köpa nåt spec elelr va fan som helst kan det vara. Men man funderar på allt viktigt å oviktigt...Aja skit samma, nu ska jag göra nytta....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback