Känns inge bra

Ne de här käns inge bra, har haft en neggo dag hela dan idag =( Och just nu käner jag mig ensam och övergiven =( Inte för att något spec har hänt men känner mig nog lite allmänt deprimerad tror jag. Som något katten släpat in och blivit utslängt och överkörd på...

Ångest
Deprission
Ångest (igen)
Jag är Trasig...



Den kliar under huden
skriker där in under
vill ta sig ut
letar sig till ömma öppna sår
den klibbar, kliar och skriker.

Den bor under min hud
har blivit vräkt för länge sedan
men vägrat att flytta ut
stannar för att jävlas

Den börjar rota sig fast
skaffa avkommor
som också klibbar, kliar och skriker
för jävligt...

***

Dagarna susar förbi
jag märker ingen skillnad
livslusten har slutat glöda
begäret har tagit över
Lever i en drömvärld
hoppas på förändring
men vågar inte drömma om den
Vil vara någon annan
men vågar inte bli någon annan
Känner ej mig själv längre
men orkar inte leta efter flickan jag kände
Söker efter svar
men vågar inte se på dem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback