Jaha

Jaha, nu har jag precis, skrivit upp en två veckorsmeny för GI-metoden som jag tänkte testa på, inte för att jag ska banta eller nåt, men de va ju en massa god mat med där =) Jag tänkte försöka bli llite nyttigare iaf! =) Sen har jag skrivit upp en lista på vad som behöver handlas å på vad som man ska undvika och ite undvika så jag hoppas att jag kommer igång med det här sen också å inte bara har det här för att "det är bra att ha". Nej jag ska sätta igång med det här med en gång när jag handlat hem en massa =) Så det ska bli kul att se om det resulterar i att man blir piggare och tappar nåt kilo som de säger!

För övrigt har dagen inte varit så pass händelserik, jag har jobbat, kikat på tv, åkt ut med Micke, vi var å kollade efter blommor, fann faktiskt fler blommor inne i stan än ute på landet (märkligt). Sen kollade vi på korslöt skansen (???) Vad är en skans??
Efter en liten biltripp blev det hem å kollapå de desperata hemmafruarna å den så hamnade jag jär e stund!
Och nu längtar jag bara tills på fredag gott folk, utav flera olika anledningar! Jag skulle gärna kunna hoppa över de här två dagarna och hoppa till fredag idag... Lön, ledig.. =D *åhhh*


Jag förstr inte vad som händer vännen
snälla berätta om det finns något jag kan göra
jag vill finnas här för dig min älskade vän.
Du håller på å glida ifrån mig, vad är det som händer?
Jag tänker inte släppa taget om dig
jag tänker greppa handen hårdare
ich ju mer du kämpar
ju mer du försöker ta dig loss ur mitt grepp
kommer jag aldrig att släppa dig
Jag kommer inte låta dig falla...




Min vän du tynar bort
jag ser dig inte lika klart som förr
I dimman kunde man se dig på milslånga avstånd
men idag ser jag dig knappt i klart dagsljus
Börjar jag bli blind?
Eller håller du på å försvinna?


Saknar dig min älskade vän...♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback