7-10

Usch imorrn ska jag upp å tvätta klockan 7 till 10, =( Inte det roligaste men va fan ska man göra när det inte finns några andra tvätt tider? Men Fia skulle komma förbi och äta frukost och dricka kaffe med mig imorgon i alla fall så det blir ju mysigt! =)
 Har för övrigt haft en väldigt bra dag idag!
Varit på stan med Fia och Alle, fikat, snackat skit, och sen gled jag och Alle hem tillmig och satt och fördrev lite tid, därefter har jag inte gjort så himla mycket mer än att lagat mat, diskat, tankat musik, fixat bilder,mm.
Jobba på fredag, ska bli rätt skönt, har fan inte jobbat på flera dagar! Fick ett erbjudande om ett jobb nere i Barcelona idag men jag måste nog tyvärr tacka nej till det=/ Men det går väl andra tåg...

Nej nu ska jag snart skölja ur färgen ur håret!
Sen sova!
Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback